poniedziałek, 19 grudnia 2016

INFORMACJA

Cześć i czołem! 
Cóż... Minęły cztery miesiące od ostatniego posta tutaj. Tęsknię za tą historią, tak, ale prawda jest okrutna - wątpię, że kiedykolwiek ją skończę. Straciłam do niej zapał, pochrzaniłam troszkę wątki oraz dotarłam do najgorszego dla mnie momentu - wątku romantycznego. A ja zdałam sobie sprawę, że po prostu nie umiem pisać romansów :(

Może tu jeszcze wrócę, ale szansa jest mała. Mimo wszystko nadal obserwujcie bloga. W każdym momencie mogę wstawić nową informację na przykład o... jakiejś nowej historii ;)

Bo czy to definitywny koniec z moim pisaniem?
Nie! To wręcz początek.

Po 1: Zapraszam na mojego wattpada >KLIK<. Piszę tam historię "Faithful, Unfaithful". Chciałabym, żebyście przeczytali, ocenili i może dali mi jakąś motywację do prowadzenia tamtej historii. Tam też wkroczyłam na wątek romantyczny i utknęłam w martwym punkcie. Nie wiem czy czasami tamto ff nie podzieli losu "The Accident"...
Po 2: Zapraszam na mojego twittera >KLIK<. Tam również będę informować na bieżąco o moich poczynaniach.
Po 3, najważniejsze: Ostatnio staram się pracować nad swoim warsztatem pisarskim. Mam wiele rozpoczętych historii, które staram się dopracowywać w każdym calu. Może to dlatego straciłam zapał do opowiadań, które są, cóż, mało ambitne. Bo nie oszukujmy się, "The Accident" to prosta historia. A ja potrzebuję teraz czegoś więcej.
W przyszłym roku chciałabym udostępnić nową historię. Jeszcze nie wiem którą, ale na pewno będzie to coś z elementami dreszczowca, kryminału, tajemnicy. Właśnie w takich klimatach czuję się ostatnio najlepiej.
A więc nie zostaje mi nic innego jak podziękować za wszystkie dotychczasowe wyświetlenia i komentarze (które niestety ostatnio były rzadkością...) i oczekujcie ode mnie nowych informacji!

Do zobaczenia ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz